zeepier-op-leka-herfst2016.reismee.nl

Klaar voor vertrek en onderweg

08:00 uur: Ik (Rene) heb de mannen vanochtend uitgezwaaid...er werd wel raar gekeken door de beveiliging dat Willem met die grote bazoeka op Schiphol rondliep. De incheck verliep voorspoedig en de mannen hebben genoten van de gratis drank (ook alcoholisch

Tongue Out
) en broodjes in de lounge van de SAS....het is te hopen dat het vliegtuig nog van de grond komt.

UPDATE 11:00 uur: Ze zijn los gekomen van de grond...of Dirk helemaal helder was weet ik niet, hij sms-te dat er een dooie meeuw op de startbaan lag. In dat rode vliegtuigje zitten ze.

UPDATE 12:00: De mannen zijn alweer geland in Kopenhagen, de service was goed aan boord.....piepers met ingelegde zalm en bier??!. Ze moeten nu ff wachten op de aansluiting naar Trondheim die om 13:00 uur vertrekt.

Update 12:45 uur: De mannen zijn alweer ingechecked voor de vlucht naar Trondheim..de vliegtuigen worden al kleiner.

Update 13:45 uur: En ze vliegen alweer: nu naar Trondheim.

UPDATE 15:00 uur Nou de heren zijn geland in Trondheim...het is een wonder dat ze nog kunnen lopen, er moest weer worden gegeten en gedronken aan boord. Nu wachten ze op de bus naar Namsos (16:40 tot 19:47 uur) en moeten ook nog op de snelle ferry naar Leka in het donker die om 20:45 uur vertrekt, geplande aankomst 22:50 uur. Het taaie stuk komt nu pas lijkt mij.

Gert

Goede reis mannen en vang ze!

pieter

heren, heel veel plezier en de groeten aan bijna alle Noorse
meisjes!

George

Hallo vissers,
Knap wat bagage op zo'n KLM karretje , kon die het lood allemaal nog wel dragen,
Je kunt misschien wel wat achterlaten bij Odvar in zijn huis , want we komen toch wel weer in mei naar Leka
Ik hoop dat jullietoch lekker kunnen vissen en maak plezier
Groetjes