zeepier-op-leka-herfst2016.reismee.nl

Dag 7: Tussenbericht

Even een tussenbericht van Rene:

Vandaag de laatste visdag van de mannen...het gerucht gaat dat ze naar de kerk gaan vanochtend. Ik begin nu wel aan het vermogen van de mannen om vis te vangen te twijfelen, omdat ze na 1 weekje nog steeds die koelbox niet vol hebben. Dat ze daarom bijstand van een hogere macht hebben ingeroepen zegt wel erg veel over hun geestelijke toestand op dit moment. De afgelopen week heb ik als afvaller wel meegeleefd met de mannen, er is regelmatig contact geweest en heb ze ook van vis-advies voorzien al heeft dat niet veel geholpen ...of ze waren eigenwijs. Volgens mij hebben ze een goede visfinder gemist..want die neus van Zeepier is ook niet meer wat het is geweest.. zo blijkt nu.
De mannen komen morgen terug...eerst de snelferry naar Namsos, dan de bus naar Trondheim, het vliegtuig naar Oslo en dan na een overstap door naar Schiphol waar ze ca. 18:25 uur landen. Ik ga Willem weer ophalen en Zeepier en zoon op de trein zetten. Ik zal morgen hun reisverloop wel weer updaten: tussen de bedrijven door.

Voor mij en Conny is het nu inpakken geblazen voor onze herfstvakantie waar we wel aan toe zijn....in de reacties mogen jullie raden waar we naar toe gaan!

Reacties

Reacties

marinka

Tenerife of Mallorca maar kan ook Gambia zijn. idg veel vis plezier voor de vissers en jullie fijne vakantie en allen weer goed thuis komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!