zeepier-op-leka-herfst2016.reismee.nl

Dag 8: De terugweg

De mannen zijn alweer vertrokken van Leka en zitten nu op de snelle ferry naar Namsos; het is er nog steeds ongelofelijk mooi weer. Echt uitzonderlijk voor de tijd van het jaar waarin meestal de depressies richting midden-Noorwegen koersen. Wordt vervolgd........

UPDATE 14:00 uur:
De mannen zitten in het vliegtuig en hebben in de lounge nog gratis broodjes en koffie weggewerkt. Ze hebben bij de douane van Willem zijn leverworst afgepakt en een restje margarine....wat je daarmee nou in je handbagage moet is mij een raadsel! Het is maar een vluchtje van 55 min en ze krijgen nog een snack onderweg ook.

UPDATE 16:30 uur Ze zitten weer in het vliegtuig dat ze naar Schiphol zal brengen onderweg krijgen ze goulash-soep, de vrouwen zullen er blij mee zijn ..zullen we maar zeggen. Nou Willem is er klaar voor ...er wil zelfs niemand naast hem zitten....of zou het die vislucht zijn???

George

Hallo vissers, een goede terugreis gewenst
Bedankt nog voor de leuke verhalen
Nu maar weer genieten van de gevangen vis, maar ik begrijp dat de volgende zeereis op 28 oktober toch wel wenselijk is om vis aan land te brengen
groetjes