zeepier-op-leka-herfst2016.reismee.nl

Rene gaat niet mee ......

Helaas helaas helaas....door familie omstandigeheden kan ik niet mee. Het is erg hectisch geweest met Conny haar moeder en daarom laat ik het weekje Leka verstek gaan.

MAAR er is een passende vervanger gevonden: Willem gaat nu mee met Zeepier & zoon. En ik kan nu optreden als mede-blogger op dit blog en vanuit NL (on)zinnige bijdragen leveren. Het wordt meteen spannend bij vertrek vanaf Schipol want Willem heeft een reputatie bij de douane...hij werd al eens aangehouden in Duitsland waarbij zijn auto werd onderworpen aan een veegtest op heroine. Uiteraard viel die negatief uit....maar zoals we weten lopen er op Schiphol honden rond met een scherpe neus...Het is te hopen dat Willem zijn geld niet in dat doosje met kruidnagel-lucht heeft verstopt anders kan het reisgezelschap wel eens een naar een heel andere bestemming verhuizen.

Desalniettemin wens ik de mannen weing wind en veel vis toe...zodat mijn lege nieuwe vriezerje toch nog wat vis mag ontvangen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!