zeepier-op-leka-herfst2016.reismee.nl

Kleine correctie op het vorig bericht!!!!!!

Zeepier wil toch graag een correctie maken op het vorig bericht. De uitslag van de drugstest was wel degelijk positief. Zowel op Willem zijn stuur als zijn versnellingspook werden sporen van heroine aangetroffen. Dat dit niet verder tot problemen leidde was alleen te danken aan het berouwbare uiterlijk van Willem. Daarnaast waren de sporenzo vaag dat verder zoeken geen zin had (denken we maar).Zijn reisgenotenin zijn auto had hij niets aan: zij deden net of ze hem niet kenden! Ze verstonden (net als Willem overigens) ineens geen Duits meer!

Je kunt zeggen wat je wil, ik snap wel iets van die Duitsers. Als je toch naar onderstaande foto kijkt dan bekruipt je toch wel een beetje een Penoze gevoel. Zeker als je dan ziet dat alles bij die man ruikt naar kruidnagels die hij in 1957 (!) in opdracht van Hare Majesteit de Koningin zelf is gaan ophalen in Nieuw Guinea. Er zal maar aangebeld worden bij je thuis; je doet de deur open en ziet dit beeld voor je. Ik denk dat je gelijk plat op de grond ligt!

Maar goed we moeten het er mee doen en het gaat zeker lukken. Hij is alleen een propeller vliegtuig gewent (volgens mij moest je die in die tijd nog aanlopen!). We nemen genoeg plastik mee om alles op te vangen!